Reklamos apimtys kino teatruose pernai augo trečdaliu

 

Kino teatrų lankomumas ir kino reklamos apimtis 2017-aisiais augo. Tyrimų bendrovės „Kantar TNS" duomenimis, pernai kino teatruose buvo parodyta 581 tūkst. reklaminių klipų – 34,2 proc. daugiau nei 2016-aisiais, rašo „Verslo žinios“.

„Prognozuojame, kad šiemet kino reklamos rinka turėtų augti 5-8%. Lietuviškos kino produkcijos daugėja ir ji tampa vis kokybiškesnė, tad tai turėtų didinti ir kino žiūrovų skaičių“, – prognozuoja „CinemaAds“ direktorius Mantvidas Žalėnas.

2016 metais, palyginti su 2015 metasi, kino reklamos apimtys augo kiek kukliau – 8,2 proc., o bendrame Lietuvos reklamos pyrage ji tesudaro labai nedidelę dalį – nesiekia ir 1 procento. 2016 metais Lietuvos reklamos rinka siekė 119,8 mln. eurų, o pridėjus ir verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą – 139,1 mln. eurų.

Vilnius, vasario 27 d. (BNS). 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode