Mobilieji telefonai nurungė bankomatus

 

Mobiliosios bankininkystės vartotojų skaičius žaibiškai auga, o bankai neslepia planų visas paslaugas perkelti į mobiliąją erdvę. Vis dėlto kai kurie ekspertai bankus ragina pernelyg nesididžiuoti, esą reali pažanga šioje srityje dar menka, tuo tarpu vartotojams primygtinai siūlo apsišarvuoti budrumu -į mobiliąją bankininkystę nusitaikiusių sukčių daugėja, rašo „Lietuvos žinios“.

„Dabartinės programėlės leidžia pažiūrėti, kiek banko sąskaitoje turime pinigų, pervesti juos iš vienos sąskaitos į kitą, apmokėti kai kurias sąskaitas. Tai šaunu, bet pažanga dar labai nedidelė. Naujoji mobiliosios bankininkystės, ar, tiksliau, „mobiliosios piniginės“, era prasidės, kai gyventojai galės atsiskaityti už pirkinius ir paslaugas nė neprisiliesdami prie kompiuterio, grynųjų pinigų ar mokėjimo kortelių, kai visos lojalumo kortelės taps virtualios, ir galėsime matyti visus jose sukauptus taškus, siūlomas lojalumo programas ir daugybę kitų dalykų. Viskas juda į teigiamą pusę, bet dar anksti didžiuotis. Kiekybiškai esame palypėję tiek, kad jau galime kalbėti apie įspūdingus skaičius, tačiau kokybiškai esame ant pirmojo laiptelio“, - sako elektroninės komunikacijos, technologijų ir rinkodaros ekspertas Džiugas Paršonis.

Didėjant vartotojų mobilumui, kartu daugėja ir į mobiliuosius telefonus nukreiptų kenkėjų, pažymi bendrovės „Baltimax“ pardavimų vadovas Deividas Pelenis. Pagrindinis sukčių tikslas - apgauti vartotoją, kad šis įsidiegtų kenksmingą programėlę.

Vilnius, birželio 27 d. (BNS).

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode