„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 11:56 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų pirmuoju bandymu“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie patyrė nepatogumų.
Pirmadienį ryte Lietuvoje sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla.
Anot e. atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovo Lietuvoje Viktoro Kamarevcevo, paslauga veikia, tačiau daliai vartotojų nepavyksta prisijungti iš pirmo karto.
„Daliai vartotojų nepavyksta prisijungti, bet pati paslauga veikia, tiesiog iš pirmo karto gali nepasisekti vartotojui prisijungti su „Smart-ID“. Tai turėtų būti nedidelė dalis vartotojų“, – BNS prieš vidurdienį sakė V. Kamarevcevas.
Anot jo, kol kas neaišku, kodėl sutriko programėlės veikla: „Bandome aiškintis, kai tik išsiaiškinsime, bandysime sutaisyti“.
„Smart-ID“ yra viena iš 7-ių kvalifikuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų Lietuvoje.
BNS nuotr.
Informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.